Har ALT under CTRL.

Idag var jag i skolan som vanligt men vi hade inte vanliga lektioner men började 08:00.
Vi hade nämligen städdag i skolan och våran klass delade in sig i 3 grupper - en killgrupp, tjejgrupp och en till tjejgrupp som städade i hemkunskapen. Gruppen jag var i städade spanska/svenska salen, tog bort tuggumin under bord, torka dom, torkade fönstret osv..Men det gick bra med musik på, haha.
Anyways vi städade till 09:00 , klockan 09:00 så gick vi till någon föreläsning och lyssnade på en kille som heter Andreas som gick i samma skola som jag gjorde alltså i den skolan jag går i och han berättade massa för han var en förredetta missbrukare. Efter det så gick vi till salen igen och städa och vi blev klara, vid 11:50 gick vi och åt, efter det så hade vi rast och sen lyssnade vi på andra föreläsningen som var klockan 12:00 då var det en som jobbade på axier eller vad det var någoting var det i allafall. När det var klart kl så gick vi till salen och fikade för våran lärare Lena hade gjort lussebullar men hon gjorde dom som lussemuffins, drack julmust och pepparkakor. Vi skulle städa våra skåp sen när vi hade fikat klart sen så gjorde jag inte så mycket men mitt skåp var kaos först men nu är det perfekt, wiihooo. Vi fick rast när vi hade fixat våra skåp sen klockan 13:00 typ så gick vi till trejde föreläsningen där en polis var, haha alltså det var värsta roliga grejer vilket jag inte kan förklara men det var hur kaos som helst - sjukt kul! Efter det så fick vi gå hem, chill dag egentligen & imorgon är det julavslutning & det innebär JULLOV ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0