Cinderella Story

Sitter och kollar på Cinderella Story nu, chattar med folk på facebook och smsar.
Ska plugga snart , matte & so faktiskt - sen ska jag nog lägga mig i sängen och smsa med folket och sova.
Har omprov på matte imorgon, mihihihihi duktig chey nej men i allafall.
Ska åka till stan imorgon med Sonia I think sen ska vi försöka få tag på biljetter eller har redan pratat med folk osv.
Men imorgon så rullar skoldagen som vanligt förutom att jag slutar 15:00, herregud vad jobbigt...
Min syrra är överlycklig typ för hon har fått en dvärghamster och det är hennes "julklapp" haha, jag fick välja namn och den heter Sixten, wiiiieee...Tillbaks till snacket, ska nog göra en ny design också eller header, måste ha en snygg design vet ni !
Ska fortsätta kolla på den braiga filmen nu, efter reklamen.. :)

Kommentarer
Postat av: Celine Gongalez Sahin

Fin blogg!

2011-12-02 @ 16:13:25
URL: http://ctef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0