BussluffarNa

Skoldagen har rullat på, på lunch rasten hade vi 3 och 1 halv timmes rast så jag, Sonia, Max och Sara åkte till stan och shoppade kläder. Fick bara med mig en vit skön kofta, riktigt fin som jag hissar !
Efter skolan så stannade jag lite i skolan sen gick jag hem, Sonia stod utanför mig sen efter att jag hade fixat mig så åkte vi till Märsta och träffa Saffe och hans två kompisar Andre & Ara.
Vi var där i ca 2 och 1 halv timme, woooop woooop. Vi skulle ta en buss till vallsta (stavning), men helt plötsligt när vi satt på bussen sa Saffe att det var fel buss osv, så vi gick av men sen sa han att vi kunde ta den bussen. Men då gick vi i stället för en tjej hjälpte oss till Frejgatan eller vad det heter. Vi var ute först sen gick vi till deras ungdomsgård men vi bussluffa hela tiden så ja fast vi skulle typ hem innan så var vi på Willys i Märsta centrum. Vi åkte buss igen, vi åkte buss typ 100 gånger haha. Sen gick Andre och Ara hem för dom var tvugna att gå hem och äta, men kul liksom?..fast bästa Saffe stanna med oss, haha knaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaz! Han följde sedan med oss till busshållsplatsen vilket var bra, wiiiiiiie. Men orkar inte skriva mer, blabla - ha det bra puss ! ♥

Inget liv som bussluffade... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0