6 December - DAGENS KATT - kille & tjej !


Blir... Min roliga vän Saffe, har pratat med han ett antal gånger - eller massa gånger. Han är 97a just saying. Jag gillar den här killen för han är hur snäll som helst en sjukt bra vän. Han är dessutom katt också, som ni ser ;) Han har världens bästa humor också. Har träffat han 1 gång, han är hur social som helst också ska ni veta. Han är kort, jättekort, hur lång som helst. Han är snygg ska jag erkänna + alltid glad.  Den här killen är värsta Märstabarnet ju.. Anyways, jag lärde känna han genom att vi börja chatta på facebook, snacka på skype ganska ofta och sen messa vi varandra och tillslut träffades vi och det var faktiskt inte så länge sen vi träffade varandra. Tjejer & killar om ni vill ha en suvären vän som får er att må bättre och får er att skratta så vill jag rekomendera att ni börjar lära känna den här snubben för han är oslagbar - hur rolig som helst. Sen hans utseende är wooow ! Nej men han ser jättebra ut också, vilket ni kommer att se på bilden och kommer att lägga märke till. Han är guldvärd & en toppen kille vilket jag vill att ni ska veta. Han är dessutom älskad av mig & massa andra vilket är spikat !
Kolla in katten på facebook? ;) Här är hans facebook, vet inte om han accepterar alla → Saffe Jamshidi





Blir... Den jättefina tjejen Emilia ! Vilken modell hon är liksom, visst guys?! ;)
Har snackat med den här tjejen ganska mycket, men har tappat kontakten med henne lite men det ska jag & hon ändra på. Vi ska ta & ses någon gång - hur trevligt låter inte det liksom?. Hon är dessutom 96a vilket ni ska veta - hon ser superbra ut också, modell utseende & allt ! Den här tjejen har funnits för mig när jag alltid velat prata med någon om massa problem osv, hon är en toppen tjej som man kan lita på upp till 110 det ska jag säga er & hon är hur underbar o hur rolig som helst. Hon får mig på bra humör ! Hon är hur fin som helst, lika fin som hon är snäll - hon är en äkta vän också. Hon är kusin till min lilla killkompis Filip, så det är nog så jag lärde känna henne. Vi pratade på facebook osv, börja smsa sen dess har vi alltid pratat. Henes hjärta är guldvärt, vet inte hur jag ska tacka henne. Hon betyder massa, jag älskar den här tjejen ! :D
Vill ni snacka med katten?, adda henne på facebook men hon accepterar nog inte alla vem vet , tror knappt att hon kommer att acceptera. → Emilia Sjöholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0