5 DECEMBER - DAGENS KATT - KILLE & TJEJ.


Blir... Min jättesöta vän Fredde, hur katt är inte han?!...
Har inte känt han så länge men han var hur snäll som helst första dagen jag snackade med han i varjefall, hans personlighet är super och hans utseende. Han är en av dom roligaste killvännerna jag känner, han får mig på bra humör , han har världens bästa humor för den är lik min torra humor så vad hade ni förväntat er liksom?
Den här killen alltså världens snällaste, underbaraste, skit söta, gulliga, snygga, kattiga osv - omg ni tjejer kommer inte ångra er om ni lär känna han jag lovar & svär för jag ångrar absolut inte det , han är 98a också tror jag + han är dessutom nära vän med min fina vän Sara så ja det förklarar lite saker. Har inte träffat ännu men det ska vi ändra på, visst Freddii? :D Anyways, jag älskar den här snubben ! ♥♥
Tjejer här är hans facebook, men tror inte att han kommer acceptera alla om ni addar han → Fredde Edlund ;)
Kolla in snyggingen ! wooohooooo !



Blir... Min herrejösses fina vän Felicia. Lärde nog känna henne genom ett facebook evenemang och jag ångrar inte det - den här tjejen får faktiskt mig på bra humör och hon är hur underbar som helst helt seriöst. Har träffat henne ett par gånger och det var på ung08 i somras, hon var hur fin & snäll som helst.  Vi har pratat rätt mycket, jag skulle vilja träffa henne mer, för er som inte vet så är hon bara 97a, man bah; omg ! Nej men jag trodde hon var äldre först men anyways hur snäll, söt, fin, gullig, underbar som helst ändå. Hon har en sjukt bra personlighet, hon är en jättebra vän och hon är dessutom en som kan få en att må bra & bli på bätte humör. Känner hennes kusin också, eller ja ena av dom alla vilket är trevligt nej men den här tjejen är hur åh vet inte hur jag ska förklara - hon är helt enkelt bäst ! :D Hon bloggar eller bloggade, läser den faktiskt varje dag så ni borde också kolla in den för rekomenderar den stort » http://onlyffelicia.blogg.se/
Och nu fattar ni jag varför hon är så vacker, för hon är Chilenare, alltid lika vackra !
Så guys här har ni hennes facebook , men hon kommer väl inte acceptera just alla så ni bara vet → Felicia Espinoza ♥ ♥
Kolla in katten liksom - katternas mamma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0