4 december - DAGENS KATT - KILLE & TJEJ !


Blir faktiskt... Min fina vän Sajmon, hur kattig är han inte liksom?!
Själv tycker jag att han har förändrats på utseendet,men det kan bero på att jag inte har träffat han på 1-2 år.
Han är hur snäll som helst, har bra humor alltså mega rolig snubbe, underbar, snygg, gullig, söt, social o saknad !
Men här har ni dagens katt av killarna. Tjejer är ni sugna på att adda katten? så här har ni hans facebook → Sajmon Szwed



Blir faktiskt... En helt sjukt fin tjej som heter Angelica, alltså kolla tjejen alltså hur kattig är inte hon killar & tjejer?! Jag har för mig att jag pratade med henne förut osv, men nu pratar vi inte längre vilket är lite synd fast det får väl vi ändra på?. Hon har blogg men har slutat att blogga har jag för mig, anyways hon verkar jätte snäll och är det dessutom, fin och ja vad ska man säga? Man får väl ta o lära känna henne för att veta lite mer, men vill lära känna henne bättre - Hennes utseende är asså åhhhhh, skit fint !
Men vill ni kolla in hennes facebook guys, fast det kanske inte är säkert att hon accepterar men i allafall här har ni modelles facebook → Angelica Müller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0