11 december - DAGENS KATTER !


Blir... Min sjukt kattiga vän Ramzi som jag lärde känna i några månader innan sommaren, helt klart världens bästa!
Han har ställt upp för mig i många lägen, jag har gjort detsamma. Jag älskar den här snubben otroligt mycket, han är en alldeles äkta vän, det går inte att beskriva han med ord - han är bara underbar, älskad & bäst. Bästa personligheten ! Har tillbringat halva min sommar med han på mossen & kollat när han o andra guys lirat fotboll. Han är självklart den bästa på fotboll, kung o grejer. Han tar alla på fotboll, herregud och han är bara 00a & sjukt duktig på fotbol - slå den ni ! ;)
Storkatten ♥ Lillkatten, haha våra smeknamn broooder :')
Här är hans facebook, han kommer inte att acceptera alla det vet jag → Ramzi Shawky ♥



Blir... Min fina lillasyster Ketty !
Jag lärde känna henne genom facebook för hon var tillsammans med mitt ex kusin, sen började vi smsa osv och träffades på ung08. Kan erkänna att hon är längre än mig, woooooooow liksom vad jag blev chokad. Hon är 99a men ser ut som en 98a-97a visst?! :O
Hon är självklart från thailand, eller hon är i allafall thailändare like me guys. Hon är sjukt söt, snäll, underbar, gullig, äkta osv. Hennes stil, herregud det kallar jag mode!
Men vi snackar inte så mycket längre, men vi ska ändra på det & får träffas så snart som möjligt i allafall vad jag tycker. Nej men hon är ur gullig, älskar dig lillasyster. Min egna thailändare till lillasyster ♥
Hennes facebook - hon accepterar nog inte alla så ni vet → Ketty Johansson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0