10 december - DAGENS KATT - KILLE & TJEJ !


Blir... Min jättekattiga vän Lucas ! Känner inte hans så bra men har pratat med han ett antal gånger, sett han lira fotboll osv. Men har aldrig hängt med han eller något, men det ska vi ta & göra någon vacker dag. Fina Lucas är dessutom också mini, kanske mer mini är vad jag är så den ni !
Han är hur snäll som helst, han ser jättebra ut, social, rolig osv - här är min lilla mini Lucas som blir dagens katt av killarna dåra ;)
Hans facebook är → Lucas Wikström, men vet inte om han kommer att acceptera ♥♥



Blir... Super vackra Linda ! Har nog chattat med henne ett antal gånger men det var nog för några månader sen, känner inte henne men hon verkar hur snäll som helst. Skulle vilja lära känna & dessutom går hon i en skola vid min skola så ja. Hon är i allafall hur fin som helst, vacker & hennes utseende är som jag vet inte vad- modell!
Tyvärr boys så har den här tjejen en pojkvän, eller jag fattar som hon ser ut så kan hon liksom få vem som helst men hon & hennes pojkvän är hur söta som helst (sett på bilder & tror att jag sett dom i verkligheten någon gång också). Men ändå, den här tjejen är hur vacker som helst - kärlek till hennes utseende & skulle vilja lära känna henne bättre eller börja snacka med henne i allafall. Hon bloggade förut också, då läste jag hennes blogg hela 24/7, hohohohohihihihi :D
Hennes facebook → Linda Lundgren , fast de är inte säkert att hon kommer att acceptera randoms men anyways ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0